Płatności i dostawa

Płatności

Sklep Dog’s Box dokłada wszelkich starań aby zapewnić swoim klientom wybór dogodnych form płatności. Umożliwiamy dokonanie zapłaty na kilka sposobów. Nie pobieramy prowizji od żadnej z poniższych form płatności.
Wszystkie metody płatności w sklepie Dog’s Box zapewniają najwyższy standard bezpieczeństwa Państwa zakupów. Strona Dog’s Box posiada certyfikat SSL. Sklep Dog’s Box nie przechowuje danych kart płatniczych/kredytowych swoich klientów. Cała obsługa tej metody płatności jest realizowana za pośrednictwem Dotpay S.A. Dotpay S.A. gwarantuje bezpieczeństwo Państwa transakcji, posiada certyfikat bezpieczeństwa PCI DSS Level 1. Certyfikat potwierdza, że Dotpay S.A.spełnia wszystkie wymogi programów Payment Card Industry Data Security Standard (PCI-DSS), Visa Cardholder Information Security Program (CISP), Visa International’s Account Information Security (AIS), MasterCard International’s Site Data Protection (SDP), American Express Data Security Standards (DSS) oraz Discover Card’s DISC jako Service Provider.

Sposoby płatności:

  • przelew bankowy na konto naszego sklepu:
    Idea Bank S.A.
    Nr konta: 05 1950 0001 2006 0243 9147 0002
  • Płatność kurierowi przy odbiorze towaru
  • E-przelew/przelew transferowy za pośrednictwem DOTPAY
    Obsługujemy przelewy transferowe następujących banków: mBank-mTransfer, płacę z Inteligo, płacę z iPKO, Przelew24 z BZWBK, płacę z ORANGE, przelew z BPH, Pekao24Przelew, Płać z ING, Millenium Bank, Alior Bank, płacę z CitiHandlowy, R-Przelew (Raiffeisen Bank Polska SA), Open Finance, Toyota Bank PAY WAY, Płać z BOŚ Bank, Eurobank – płatność online, Deutsche Bank, T-Mobile usługi bankowe, Idea Bank Paylink, Pocztowy24, PBS Bank, Plus Bank, GETIN Bank, SGB Bank SA, Noble Bank, CreditAgricole, BNP Paribas, Volkswagen Bank direct
  • Płatność kartą płatniczą/kredytową za pośrednictwem DOTPAY
    Obsługujemy następujące karty: Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro, DinersClub International, JCB. Akceptujemy również płatnośći za pośrednictwem usługi Masterpass
  • Płatności mobile na pośrednictwem Sky Cash, IKO PKO Bank Polski,
  • Płatność BLIK-iem za pośrednictwem DOTPAY

Jeśli oferowane przez nas metody płatności nie są dla Ciebie wystarczające, poinformuj nas o tym poprzez formularz kontaktowy.

Dostawa

Dostawy w naszym sklepie realizujemy za pośrednictwem firm kurierskich GLS oraz Geis Parcel.
Po otrzymaniu maila z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia, klient sklepu otrzyma osobnego maila/sms z firmy kurierskiej informującego o przewidywanej dacie dostawy, opcjach zmiany terminu lub miejsca dostarczenia towaru. Firmy kurierskie zazwyczaj dostarczają przesyłki w godzinach 8-17, natomiast w mailu/sms informują o bardziej precyzyjnych przedziałach czasowych, w jakich można spodziewać się kuriera.
Sklep Dog’s Box dołoży wszelkich starań aby towar znalazł się u Ciebie jak najszybciej. Staramy się utrzymywać wysokie stany magazynowe, tak abyś mógł otrzymać towar w ciągu maksymalnie 3 dni roboczych. 90% naszych zamówień złożonych do godziny 13 w dzień roboczy jest wysyłanych jeszcze tego samego dnia. Dokładamy wszelkich starań aby osiągnąć ten rezultat dla 99% zamówień. Czas realizacji zamówienia liczony jest od momentu jego złożenia, za wyjątkiem płatności przelewem, gdy liczony jest od momentu zaksięgowania na naszym koncie przelewu od klienta. Oferujemy darmową dostawę dla zamówień których wartość przekracza 99 pln.
Dla zamówień poniżej tej wartości stała opłata wynosi 11 pln. W przypadku wyboru przesyłki kurierskiej tzw. pobraniowej nie naliczamy żadnych dodatkowych opłat.

Wartość zamówienia Koszt dostawy
< 99 pln 11 PLN
> 99 pln 0 PLN
< 99 pln i zapłata za pobraniem 11 pln
> 99 pln i zapłata za pobraniem 0 pln

Dostawa i płatności za produkty w ramach Regularnej Dostawy – subskrypcji

Nasz sklep oferuje bardzo wygodny dla klienta sposób dostawy karmy w ramach subskrypcji. Jeśli zdecydujesz się na skorzystanie z tej usługi, karma dla Twojego psa będzie przychodzić w określonych odstępach czasu (informacja przy każdym produkcie), tak abyś nie musiał pamiętać o kolejnym zamówieniu. Jeśli opcja subskrypcji będzie aktywna na Twoim koncie po zrealizowaniu pierwszego zamówienia, 5 dni przed wysyłką drugiego i każdego następnego, otrzymasz od nas maila z powiadomieniem, że planowana jest kolejna wysyłka towaru oraz informacja o konieczności opłacenia kolejnej wysyłki w ramach wybranej subskrypcji. W mailu będzie zawarty odpowiedni link do bezpieczniej płatności za pośrednictwem Dotpay S.A. Możliwe będą oczywiście też inne oferowane przez nas formy płatności. Prosimy o opłacenie zamówienia w ciągu 48h od otrzymania maila powiadamiającego, aby zapewnić, że zapasy karmy dla Twojego psa się nie skończą.
Z subskrypcji możesz w dowolnym momencie zrezygnować wyłączając ją na swoim koncie. Nieopłacenie kolejnego zamówienia będzie równoznaczne z zakończeniem subskrypcji danego produktu. Jeżeli przedziały czasowe pomiędzy poszczególnymi dostawami są nieodpowiednie dla Twojego psa, po prostu poinformuj nas o tym mailowo a dopasujemy je do bieżących potrzeb. Planując poszczególne czasy dostaw, opieramy się na danych producentów odnośnie karmienia, które nie zawsze muszą odpowiadać bieżącym wymaganiom Twojego psa.

Więcej informacji znajdziesz w zakładce REGULARNA WYSYŁKA